dinsdag 12 januari 2016

Leeshonger







Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik even heel erg druk met andere dingen.
Bloggen schiet er daarom helaas een beetje bij in, mijn leesvoer en muzikale vrijdag updates mis ik behoorlijk!!
Zoals het er nu naar uitziet kom ik volgende maand gewoon keihard terug, of je nu wil of niet ;-)
In de tussentijd kunnen jullie mijn (en andere SKO-leden) schrijfsels lezen op: 

KLIK ---> SchrijversKringOspel 

Of je volgt ons gezellig via onze: 

KLIK --->  Facebookpagina

Ondertussen las ik met rukken en stoten de afgelopen anderhalve maand toch nog een paar boeken van een paar superhelden (de mijne wil dat zeggen ;-))
Aanraders??? Jazeker!! Maar ik kan jullie even niet uitgebreid vertellen waarom dan wel, maar diegenen die mijn smaak een beetje kennen hebben waarschijnlijk ook geen verdere uitleg nodig :-P

Tess Gerritsen natuurlijk. Haar nieuwste is weer om op te freten!

 
 



















De quote op de cover van Tess Gerritsen komt van mijn Held David Baldacci die zelf ook weer een weergaloos nieuw deel met Will Robie in de hoofdrol schreef - De Schuldigen.

 




















En van James Patterson - De veertiende leugen  Een nieuw deel van de Women's Murder club.
Maar die viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, misschien moet je een sterk concept op zijn hoogtepunt afkappen, maar ja dat is mijn mening. Het leest sowieso wel lekker weg, maar wat minder spanning dan anders zeg maar.


























Verder nog even een vraag aan al die creatievelingen die hier ooit verzeild raken ;-)
Ik heb een plastic zak vol bolletjes garen van allerlei diktes en pluimages gekregen, iemand enig idee wat ik hier van kan maken? Iets met lappen breien of haken voor de Zonnebloem zei al iemand maar ik heb geen flauw idee hoe groot die lappen of lapjes mogen/moeten zijn.
Alle suggesties zijn welkom, als het maar niet te ingewikkeld wordt want daar heb ik het geduld ff niet voor :-P




Verder wens ik jullie een fijn weekend (ben wat vroeg maar de bedoeling is goed ;-)) en een leesbaar en creatief weekje/maandje - Time flies (hoop ik!)

Dikke knuffel voor iedereen die me mist, binnenkort zou je wensen dat ik mijn mond weer eens even dicht hield :-P 
xXx 
 

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het leuk om lapjes van 20x20 te maken en zo een plaid maken.
    Succes.........
    liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk ook aan een plaid, net als Bianca.

    Pas goed op jezelf en tot gauw:-)

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel lieve kanjers!!!! xXx

    BeantwoordenVerwijderen