maandag 28 september 2015

Zin in een #leesuitdaging?


Zin in een #leesuitdaging?

Een hele inspirerende mail, een uitdaging waar ik natuurlijk zoals je weet altijd met twee pootjes tegelijk instap.
Maar deze durf ik wel aan!!
Dagmar stelt nooit eisen maar laat je zelf op je eigen wijze invulling geven aan een challenge.

Haar project heet #Boektober en is bedoeld om in deze herfstige periode jezelf een doel te stellen – Boeken lezen! Nou zul je wel denken dat dat een bepaald aantal moet zijn!  
WRONG!!!
Je bepaalt zelf je doel of dat nou 1 boek is of 50 (ik roep ook maar wat ;-)).
Doelstelling is dat we gewoon van het lezen genieten en eventuele tips van anderen op een nog te lezen lijst kunnen parkeren. Of zoals ik zelf al bedacht voor mezelf: mijn eigen #NTL-lijst eens aanpakken!!! Dat stapelt zich maar op en ik weet dat er zo heel wat mensen rondlopen die amper over hun stapel heen kunnen kijken (al is een grote stapel e-books nog wel overheen te kijken :-P).

Ik geef jullie graag de link naar Dagmar's blog waar je alle info kunt vinden – en bedenk bij jezelf:
Het is gratis en kost je alleen tijd, leestijd wel te verstaan. Je mag natuurlijk bloggen over een boek of je kijkt op haar FB – #Boektober pagina waar je ten alle tijden jouw mening over een boek kunt geven of je kijkt op haar #Boekazine een soort glossy over boeken online.

De Link naar Dagmar met alle info ---------> ByDagmarValerie – #Boektober

Heel veel leesplezier, maar dat hoef ik tegen de meesten niet te zeggen, dat hebben ze toch wel ;-)

Mijn eerste zal zijn het recensie-exemplaar van Sophie Hannah's nieuwe boek – #Fatale fout - Psychologische thriller. 
Dank daarvoor natuurlijk weer aan Uitgeverij de Fontein!!





Groetjes José

8 opmerkingen:

  1. Vul leasplezeer, ich krieg mien book neet uut bin er al 5 weake aan beezig en auch nog un dunnetje. Mien gedachte kan ich ur neet beej hoje, helaas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan stel je je als doel dat je dit boek in oktober uitleest, dan heb je al een mijlpaal bereikt!!! :-)

      Verwijderen
  2. Boektober alleen de naam is al top, ik denk dat ik mee ga doen heb net 2 mooie boeken binnen via mijn vriendje BOL
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes en Es doet gewoon mee zoals we al hebben kunnen zien op al haar social media!! ;-) X

      Verwijderen
  3. Ik ga hetweer eens proberen want lezen schiet er bij mijj een beetje in terwijl ik het heerlijk vind.word vervolgd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Marloes! Ik ben benieuwd welk boek je gaat lezen :-)

      Verwijderen