vrijdag 3 juli 2015

Muzikalfabet





De genres/stijlen zijn voorbij en zo ook de Muzikale vrijdagen van Yvon die vanwege diverse klachten niet veel meer achter haar pc zit en zodoende keuzes moest maken. 
Geen gedeelde vrijdagen meer dus ga ik het mezelf eens lekker makkelijk maken de komende 26 weken.
26 Weken – 26 letters van het alfabet – gemak dient de mens ;-)

Ik ga het komende half jaar dus iedere vrijdag een artiest of band uitlichten die op de een of andere manier mijn hart en/of ziel raakt op wat voor manier dan ook. En aangezien mijn smaak behoorlijk breed is kan het weer alle kanten op gaan natuurlijk. Het is te hopen dat jullie er überhaupt iets aan vinden – suggesties en je eigen toppertjes zijn natuurlijk van harte welkom in het reactieveld hieronder.....

It all started with an -  #A
En Aangezien de temperaturen Afschuwelijk hoog zijn zal ik het een beetje relaxed houden zodat je niet teveel hoeft te bewegen bij het luisteren naar dit voor mij persoonlijk hoogtepuntje.


Luisterend oor
zonder enig oordeel
Boek der kleinigheden
grootse indrukken
Vertrouwd en persoonlijk
persoonlijk - mijn gedachten

Verbonden in geheimen
gebonden of losvellig
Goedkoop kleinood
kostbaar in al zijn eenvoud
Boek zonder einde
tot het einde daar is
Denkbeeldige bladzijden,
jij – mijn eigen dagboek.


Natuurlijk Diary van Alicia Keys.
Naar mijn bescheiden mening een van de beste R&B/Soul stemmen ter wereld en daarbij wordt ze hier in deze clip begeleid door een paar superstrotjes van achtergrondmeneren die zelf ook een aardige carrière op hun conto hebben staan zoals bijvoorbeeld Raphael Saadiq en Jermaine Paul.
Geniet er van!!





Ik hoop dat jij zelf ook een persoonlijk dagboek hebt – iemand die je neemt zoals je bent met al je kleine en grote bagage en waarvan je weet – hier ben ik veilig en geborgen.

Geniet van je weekend en probeer je hoofd koel te houden!! X

©José Juli 2015

3 opmerkingen:

  1. Geweldig gezegd José goede muziekkeuze en een geweldig gedicht weer.
    Gelukkig is het nu koeler.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, gelukkig beter slapen in ieder geval ;-) THX!!!!

      Verwijderen