vrijdag 9 januari 2015

Idolen



Deze vraag van Yvon kwam aan bod voor de #MuzikaleVrijdag van vandaag:
Liedje uit een muziekshow zoals bv the voice, soundmixshow etc.

Volgens mij heb ik al vaker aangegeven dat ik talentendingen echt beu ben en dat wat mij betreft Boris op ongetwijfeld eenzame hoogte staat, maar ja ik heb dan ook geen flauw idee wie en wat er nog allemaal voorbij is gekomen de laatste tig jaar aan talenten.
Nee ik kies niet voor Boris, dat zou wel heel saai worden.

Wie mij wel bijbleef was Roger, gewoon omdat hij er zo stoer uitzag en zich niet in de luren liet leggen door contract – en regelneefjes die je wilden laten tekenen dat je geen eigen nummers mocht uitbrengen na Idols (in dit geval). 
Hij werd vriendelijk doch dringend afgeserveerd bij Idols, good for him! ;-)
Nou ja zeg, en als je dan die voorgekauwde nummers van alle andere deelnemers hoorde kan ik me Rogers weigering wel voorstellen pfff, zo niet zijn ding ;-)
Hij had een band genaamd Intwine en eerlijk is eerlijk, ik vond ze wel lekker!! De songs dan hè!

En lekker puh, hij mocht zelfs de titeltrack van de film De Dominee (Over Klaas Bruinsma) schrijven en spelen.

Intwine – Cruel man



Fijn weekend allemaal en wees voorzichtig met het tekenen van contractjes, blijf dicht bij jezelf – dat is altijd beter ;-)

©José Januari 2015

6 opmerkingen:

  1. haha, daarom wist ik dat deze vraag ene uitdaging voor je zou zijn, maar super nummer, ik heb eigenlijk nooit naar idols gekeken nu wel naar the voice, dus kon hem niet, ja dit bekende liedje wel hoor.

    Fijn weekend ook voor jullie, Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL, ik vind het eerder een ergernis dan een uitdaging! ;-) Maar misschien kom ik ooit nog wel een keer op een juweeltje als je de vraag maar vaak genoeg herhaalt :-P

      Jij ook een fijn weekend!!

      Verwijderen
  2. Ik ben ook absoluut geen fan van al dat gemanipuleerd gedoe. Had dus ook nog nooit van Rogers gehoord maar vind dit een fijn liedje, goed dat hij zichzelf gebleven is. Zo, mijn cultuur is weer een beetje uitgebreid dankzij je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag bijgedragen aan je cultuurbijles hoor ;-)
      Precies, gemanipuleerd gedoe, een echt talent komt er ook zo wel als het goed is denk ik dan maar.

      Verwijderen
  3. Sluit me helemaal aan bij Trui (miss creatuurtje) thnx José
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen