vrijdag 26 september 2014

Herfst

Afgelopen dinsdag 23 september is de herfst begonnen dus op deze MuzikaleVrijdag een ode aan de herfst cq september.
Herfst betekent voor mij, kleur, verandering, de natuur ziet er ineens mystieker uit met zijn nevelen, mistige ochtendzon, een bos vol paddenstoelen en als ik even door droom wellicht ook wel hier en daar een kabouter en wat dacht je van een elfje ?

 Ik schreef er 2 ;-) 






Omarmendlieflijkrood
verkleurende natuur
veranderend het buitenleven
tijd voor vermakende binnencreativiteit
Herfst







Genoeglijkvlammendoranjerood
favoriete seizoen
beginnend de herfstmaand
genietend van alle moois
September





Zonder deze laatste is het voor mij geen september - geen herfst, het heeft iets feestelijks iets dat het extra gezellig maakt op de een of andere manier. Feestmaand waarschijnlijk ;-)

Geniet van de herfst!!

©José '14

9 opmerkingen:

  1. Prachtige Elfjes, meis! Ik heb een hoop gemist, zondag even alles inhalen :)

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou voor dat elfje of die kabouter wil ik de herfst wel hebben, maar geef mij maar de lente of zomer.
    Mooie gedachte kronkels weer, net als je liedjes,al gata mijn voorkeur uit naar het eerste nummer.

    Fijn weekend Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn! Zeker de elfjes! Doe ik ook graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk alleen al om een niet-bestaande kleur te fantaseren ;-)

      Verwijderen
  4. Ohhh helemaal mee eens ... en weer prachtig gedichtert!! x

    BeantwoordenVerwijderen