vrijdag 15 augustus 2014

Eten

#Alles wat met eten of BBQ te maken heeft deze week


 
Nou zag ik laatst weer een komische foto van zoon die al heel vroeg de neiging had om alles maar zelf te doen, hij was voor geen gat te vangen zeg maar.
Zo liep hij bijvoorbeeld al met 10 maanden en was daarna niet meer te stuiten, zijn ontdekkingsreis door de wereld van de grote mensen begon dus al op tijd. Niets was veilig, alles moest zelf. Zo 'repareerde' hij toen al zijn hele wagenpark qua auto's, tractors, en vrachtwagens, dat laatste doet hij trouwens nog steeds ;-)
Maar ook zelf eten hoorde daar natuurlijk bij, al belandde er vaak meer naast zijn mond dan erin zoals je op de foto ziet ;-)
Rode bieten, die hij toen nog wel lustte, stonden er op het menu en het leek wel alsof hij iets geslacht had en zo in de bloederige massa had gebeten. Bloederige bietjes die zo te zien wel smaakten.

Dusssss ….. dacht ik om hem dan maar ook meteen een nummer te vragen waar hij het eerst aan dacht bij bloederige rode bieten (yep, dat zit in onze genen ;-). 
Niet mijn ding, net iets TE heftig maar vooruit dan, Sepultura met Roots Bloody Roots ….....
(oren dicht ;-))

 

Fijn weekend iedereen!!!

©José '14

6 opmerkingen:

  1. En nou weet ik helemaal niet hoe oud je zoon NU is, maar naar de muziek te beoordelen, zal hij zijn pubertijd al wel voorbij zijn!
    Muziek, die mij doet denken aan de tijd dat ik ook overal op tegen was..... En soms is dat ineens toch leuk. Soms hé;-)
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, hij is gelukkig niet overal op tegen, dat dan weer niet, maar heeft een heel brede muzieksmaak en het heftigere genre hoort daar ook wel bij ;-)
      Hij is inmiddels 26 (goh ik word oud ;-)) en gelukkig eet hij iets netjeser tegenwoordig, maar nog steeds geen rode bieten!
      En ja soms is het inderdaad wel eens leuk om overal tegenaan te schoppen, zelfs nu nog! :-P

      Verwijderen
  2. geweldige foto, doet me denken aan de foto`s van bordjes macaroni haha, of die van Amy een keer unne schinck van een cortelet aaf aan het knauwelen.
    Muziek heb ik mer neet geloesterd aangezeen dich al schriefs oere tow, Det soort Muziek hoje heej de wichter auch van. Allein moôder en Vader`s neet.

    Fijn weekend, yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik waardeer ook echt wel heftigere muziek, maar deze is dan net TE ;-) Blijven koestermomentjes die spontane foto's ;-)

      Verwijderen