vrijdag 28 februari 2014

Carnaval


Als ik ergens NIKS mee heb dan is het wel carnavalsmuziek!!
Misschien vind ik het nog net te verhapstukken als ik een stuk in mijn kraag zou hebben, maar aangezien ik dat op dit moment niet heb kan ik jullie niet echt verblijden met een stukje volksmuziek in rood-geel-groen ….
Zal ik maar gewoon een feestelijk/vrolijk/meelal nummer kiezen dat ik WEL leuk vind?
Kan me ook voorstellen dat het met carnaval veel gedraaid wordt trouwens.

Kraantje pappie, voor wie hem niet kent …. Yvon had hem vorige week al gegoogled en beschreven, bespaart mij enige uitleg;-)
Kan ik nog wel aan toevoegen dat hij (bijna) iedere vrijdagmorgen rond 9.50 uur bij Giel op 3FM de voorbije week samenvat in een vaak dolkomische rap! :-)

Voor iedereen die carnaval viert, heel veel plezier en gedraag je!! ;-)

Welkom in de feesttent!!! (radiorip, dus niet de ultieme clip helaas ;-))



©José '14

1 opmerking:

  1. Weer eens wat anders dan een paard in de gang haha, hoor deze ook veel en veel liever.

    fijn weekend yvon

    BeantwoordenVerwijderen