donderdag 9 januari 2014

Afscheid ....

Tot hier en niet verder,
je was ooit beter!
Au revoir oud beest,
leven met jou is tegenwoordig,
absoluut geen feest.

Je steigert en ratelt,
gewoon versleten, afgetakeld.
Een wonder nog dat je niet nadruppelt,
aangezien je heel wat in de rondte huppelt.

Niet meer te hanteren in huis,
als een dolgedraaide ga je te keer,
We zijn je zat!
We moeten je niet meer!
Mij vergaat zien en horen,
een aanslag op mijn oren

Toch was het soms fijn,
zelfs soms teer,
je maakte het soms bont,
en snakte steeds naar meer.
Een vracht wittigheid,
verslond je in al die tijd.

Je begon soms vrij koud,
maar werd soms ook heter,
shit happens, vaarwel,
een jongere lijkt me beter


Bedankt voor alles,
onhandelbaar wasmasjien,
het ga je goed,
in de hemelse oudijzer-scene ;-)

©José '14




 

4 opmerkingen:

  1. het is dat ik de foto had gezien anders wa sik in eerste instantie op een dwaalspoor gezet, wat onwijs mooi geschreven José, echt een talen, spreek, gedichten en wat al niet meer knobbel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shit, had ik er dan die foto maar niet bij gezet!! ;-)
      Knobbels zat, daar ligt het niet aan!! LOL, dank je!!

      Fijn weekend......

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. De afscheidsdienst was ook emotioneel, maar ja .... life goes on ;-)

      Verwijderen