maandag 4 november 2013

Phovember 4

Phovember 4

Een TV of TV-programma ...

Zijn maar een paar programma's waar ik echt warm voor loop zeg maar.
NCIS vind ik geweldig, MasterChef, maar dan de Australian versie (die snoevers van koks in de Nederlandse versie vind ik tenenkrommend!!!), VI (met Derksen, van der Gijp, Genee en het liefst Boskamp) sla ik zelden over en dan natuurlijk voetbal (RTL7: meer voor mannen is voor mij dus ook de ernstigste vorm van seksediscriminatie die ik op TV kan tegenkomen ;-)).

Foto heb ik gisteravond al genomen zoals het een goeie Ajacied betaamt de aanvoerder in een kort interview in de Arena ;-)
Siem de Jong in Studio Sport, beetje wazig maar dat zal de emotie van de nipt verloren wedstrijd tegen Vitesse van zaterdagavond wel voor gezorgd hebben ;-)


©José '13

8 opmerkingen:

  1. Dan hebben we met muziek toch meer gemeen, hier voor mij dus echt geen voetbal dat geschreeuw op tv, erg genoeg vindt Johan deze programma`s wel leuk ook die vervelende derksen, walgelijk programma. maar gelukkig smaken verschillen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel! Geen geschreeuw, meer genieten ;-)
      Muziek is gewoon een levensehoefte dat is TV niet voor mij ;-)

      Verwijderen
  2. Fijn om te lezen, dat er meer dames zijn die van voetbal houden.... alleen ben ik niet zo'n Ajax fan!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een overeenkomst lees ik ;-) NCIS

    Je leert elkaar door dit foto ding wel beter kennen, dat vind ik dan wel weer leuk.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yay, NCIS vind ik idd gaaf!
      Ik vind het wel leuk deze challenge ja, al trekken mijn foto's weinig volle zalen ;-)

      Verwijderen
  4. Ik ben fan van je foto's hoor! (maar niet van je TV-programma's hahahah)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, gelukkig dat smaken verschillen zeg ik altijd ;-)

      Verwijderen