vrijdag 25 oktober 2013

Lucht(ig)

                                (Eigen foto)

Lucht, wind, adem … wat jij wil, maar broodnodig natuurlijk ook deze laatste troefkaart in het kwartet elementen.
Als het op lucht aan komt ben ik echt een idioot, een junk, een luchtofiel zeg maar.
Staren kan ik er naar tot in den treure, je ziet er altijd iets in, beweging of kleur, wolken in allerlei vormen en daar kan ik eindeloos naar kijken.
Maar dat betreft dan de lucht die je boven je hoofd ziet aan het hemelgewelf zullen we maar zeggen.
De lucht die je in en uitademt daarentegen zie je niet echt, alleen als het vriest dan kun je nog wel eens zelf creatief wolkjes fabriceren;-) Maar zonder die lucht kun je natuurlijk niet leven. Feit!!

En alweer kun je door de bomen het bos niet meer zien als je over lucht begint in een liedje of een bandnaam. Kanonne ….
Laat ik dit keer eens een guilty pleasure kiezen. Een liedje dat je niet echt te vaak moet horen maar zo af en toe wel heel erg lekker is om eens mee te galmen.
Wie heeft deze film nou niet gezien, of durft in ieder geval toe te geven dat ie hem geweldig vond!!?? En wat kwamen er lekkere uhh, liedjes in voor! ;-)
Dirty Dancing bedoel ik!!
Het draait om lucht, broodnodig, wat dachten jullie dan van Patrick Swayze?
She's like the wind ….......*zucht* ;-)

©José '13


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie luchtfoto`s, zitten er bij, ik zag vanmiddag dat ik die van mij vergeten was te plaatsen, zit ik deze week boven op mijn kamer wat luchtfoto`s hiervoor te maken vergeet ik ze nog, maar ze staan erop.

    Dat liedje is inderdaad a guilty pleasure, heb de film toen in de bios gezien toen ik jog en onbedorven was, hahaha

    Fijn weekend yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben gek op Lucht(en) ;-)
    Sla mijn "mooisten"meestal (als ik het niet vergeet ;-)) op bij Pinterest op mijn Airboard.
    Yay, erg guilty maar wel lekker :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FANTASTISCHE film, en dat zeg ik zelfs zonder blozen :-) Het is de eerste film die ik in de bioscoop zag en was meteen straalverliefd op Patrick Swayze :-) En je eerste 'bioscoopliefde' vergeet je niet :-) Luchtofiel, oké, ik heb er ook weer een naam voor een hobby bij want ik ben ook gek van die luchten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks leuker dan nieuwe woorden bedenken ;-)
      Oei mijn eerste film in de bioscoop, voor zover ik me dat herinner, was dat The Blue Lagoon met Brooke Shields en die blonde krullenbollerige meneer Christopher Atkins. Over zoete films gesproken, pffff. Dan kun je beter een crush hebben op Patrick Swayze inderdaad! Dat was tenminste een echte vent ;-)

      Verwijderen
    2. Lolll ja een echte vent is hij wel. Hoewel ik moet toegeven dat ik ook énoooooorm onder de indruk was van Leonardo di Caprio in Titanic (heb ik trouwens 9x gaan kijken in de bioscoop ;-)) en hij had toen toch ook een uitgesproken babyface, dus niet helemaal vent. Maar ja ... die oooogen hahahahah :-) Maar nu hebben we het niet meer over luchtig zeker ;-)

      Verwijderen
    3. Hahaha, oke als we dan toch bezig zijn .... Johnny Depp!! Die overrules dan toch iedereen die hier boven genoemd wordt.
      Nee dit word ineens zware kost alhoewel je het luchtige ook zou kunnen omzetten naar : naar lucht happen bij het zien van zulke ogen (mannen, whatever ;-)) dan kan die lucht gewoon blijven staan! :-P

      Verwijderen