vrijdag 23 augustus 2013

Vakantie(be)stemming 7


#Van Yvon de vraag (omdat ze er geweest is) welke Deense muziek ken je, vind je wel te pruimen? ;-)

Nou daar kan ik heel kort over zijn, alhoewel ….. toch zat ik nog ff te twijfelen (what else is new). Maar ik zal toch maar voor de eerste die in me op kwam gaan. Al wil ik jullie toch een hele mooie niet onthouden (tenminste IK vind hem prachtig!) Beetje in de stijl van Keane of Coldplay, dreamy songs zeg maar …
Saybia – The second you sleep -----> KLIK 

Maar ik zou niet willen dat jullie in slaap vallen en pardoes met je snoet op je toetsenbord kukelt, staat zo raar al die toetsafdrukken in je gezicht ;-)

Dus om de spirit een beetje op te krikken, je wakker te houden maar vooral te laten zien hoe een band energie kan opwekken bij duizenden (miljoenen?) mensen, kies ik deze week voor een rock/metal/rockabilly-achtige band die, bij mij in ieder geval, een grote smile op mijn gezicht tovert. En al is dit dan misschien wel hun meest gespeelde nummer ever, al hoor ik hem iedere dag, ik word hem nog niet moe al had je het graag.

Rauw stemgeluid van Michael Poulsen, snelle gitaren, een drummer met peper in zijn …. en een fles Jack on the side!

Volbeat dus!!! Liveopname Pinkpop.



©José '13



1 opmerking:

  1. Nog nooit van gehoord maar wat een vrolijke muziek is dit lekker swingend rock a billy, en inderdaad gave stem heeft de zanger, goede keuze, Josè

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen