vrijdag 5 juli 2013

Summertime


Vraag van Yvon: #Van welk liedje krijg je een vakantiegevoel?

Als het een beetje meezit zullen we toch nog wel een beetje zomer krijgen hoop ik?
Het hoeft voor mij echt geen 30/35 graden te worden maar een touch of sunshine is toch wel zalig voor lijf en leden.
Maar waar krijg ik een vakantiegevoel van? Van heel veel muziek!!
Maar of dat perse een vakantiegevoel is of een waar-krijg-ik-een-goed-gevoel-van muziekje, want als iets je een goed of blij gevoel geeft voelt dat al snel als een vakantiegevoelig atmosfeertje.
Ik zal het deze keer bij een iets nieuwere houden.

Daft Punk ft. Pharrell Williams, Pharrell lijkt de laatste tijd wel alles wat hij “aanraakt” in goud te veranderen trouwens. Ik heb gekozen voor een live-versie, dan zie je de energie als het ware over je beeldscherm knetteren en daarbij heeft Pharrell een broek aan die best als vakantiegevoel kan doorgaan, een soort van happy-pants.
So If we “Get Lucky” we'll get some summer after all ;-)

Geniet van jullie zomer of vakantie!!

©José '13


6 opmerkingen:

  1. Toen ik je titel las dacht ik aan Mungo Jerry ;-)
    maar ik wens je in ieder geval een mooi weekend, en als het goed is,is het bij jou warmer dan bij mij. Joh zoek de schaduw, lekker koud drankje en genieten!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zet graag mensen op het verkeerde been;-) Ja ook een hele leuke!!
      Tis hier nog megabewolkt en een beetje kleffig warm, maar evengoed weekend, dus relaxen en genieten doen we zeker. Jij ook een stralend weekend met veel geniet momentjes! Dan zien we die vanzelf in stripverhaal voorbijkomen;-)

      Liefs terug!!

      Verwijderen
  2. Heerlijk om naar dit nummer te luisteren, het geeft me inderdaad dat zomergevoel! Net als Tanja dacht ik in eerste instantie ook aan Mungo Jerry :)

    Summertime and the living is easy is voor mij het ultime zomer cq vakantie gevoel, maar dat gaat helaas niet op voor de song uit Porky & Bess.

    Jah het wordt eindelijk zomer zegt men en ik, ik ga er lekker van genieten. De kinderen komen zondag eten en ze hebben een verzoekje gedaan... het wordt dus Gado Gado met lontong en natuurlijk sate op de bbq.

    RELAX ad ENJOY!
    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heerlijk Indonesische gerechten!!! Mijn zwager is daar ook een kei in! Zalig eten en dan met dit weertje lekker buiten. Dat is inderdaad genieten.
      Living can be easy indeed ;-)

      Jullie ook een heerlijk genietweekend!

      Verwijderen
  3. Oef in eerste instantie dacht ik hier kirjg ik geen zmergevoel van totdat hij begon te zingen toen herkende ik het liedje pas, schaamschaam. Super cool zeg en lekker zomers en die broek keigaa.

    groetjes yvon (die weer in life is, morgen ene bb)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel een zomergevoel dus;-)
      Ik ga snel je update lezen!!

      Verwijderen