zondag 23 juni 2013

Belangrijke tip .......



Niet dat ik nu zelf zo bijdehand ben, maar ik zag op Tanja's Tips en Trucsblog een heel belangrijke tip.
Ik heb even gevraagd of ik de tip mocht linken op mijn blog omdat ze heel helder en stap voor stap uitlegt hoe het zit met het verdwijnen van je leeslijst, daar is ze namelijk best wel goed in!!

Ze heeft trouwens nog meer handige tips en trucks op haar blog staan, dus misschien een idee om haar daar ook te volgen.

Voor de tip die ik bedoel klik je  HIER.


Voor haar prachtig nieuwe Moments-blog klik je HIER

Succes en tot lezens! ;-)

Groetjes José

3 opmerkingen:

  1. Nou, nou.........Jose, ik wilde eerst niets schrijven omdat ik even heel erg stil was van je post, maar nadat de blos van mijn gezicht was, zeg ik: dank je wel!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip... ben inmiddels overgeschakeld naar Bloglovin'. Ik volgde via blogger. Is dit hetzelfde als Google reader??? Kan nu in elk geval jullie blogs blijven volgen..

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen