vrijdag 1 februari 2013

Dag 16



Dag 16
Een liedje waar je vroeger gek op was, maar dat je nu haat. (Coen en Sander)

Haten is echt een te groot woord.
Het eerste dat me inviel was echter deze.

Toen Idols nog leuk was, een fris nieuw programma, stonden er op een dag 2 mensen in de finale.
Het was niet de eerste Idols geloof ik, dat zal ik wel verdrongen hebben;-)
Boris en Maud zongen de sterren van de hemel.
Nou had ik sowieso al meer met de warme sound van “Keep-The-Soul-Alive”- Boris, die uiteindelijk gelukkig ook won.
Maar op een gegeven moment kwam dus Maud op om haar versie te zingen van Are you gonna go my way van Lenny Kravitz …... grrrrmmblll's.
Ik vond het 3 x niks, zelfs zo slecht, ze zong een supernummer naar de gallemiezen, dat ik er abrupt niks meer aan vond. 
Ik haat het niet, maar als ik het op de radio hoor zie ik meteen die Maud op mijn netvlies.

Don't mess with Lenny Kravitz ;-)

©José '13



2 opmerkingen:

  1. ben ik blij dat ik nooit naar idols gekeken heb want dit nummer is hartstikke gaaf maar het klopt wel wat je zegt als iemand het dan niet goed zingt heb je meteen een wansmaak in je mond van dat nummer

    BeantwoordenVerwijderen