maandag 11 februari 2013

Dag 26



#30DaysSongChallenge

Dag 26:

Een liedje dat jij kunt spelen op een instrument (Domien Verschuuren)



Ik kan hier nu natuurlijk gaan vertellen dat ik “Vader Jacob” kan spelen op een piano of orgel, maar dat zal iedereen wel kunnen denk ik zo.

Een instrument bespelen kan ik dus eigenlijk niet.

Wat ik zou willen dat ik mooi zou kunnen “bespelen” is dan wel het instrument “stem”.

Maar aangezien mijn zoon altijd zegt, als ik eens een keer meezing, “Als je voor mij zingt mag je gerust ophouden hoor, lief bedoeld, maar stop nu maar“, denk ik dat ik toch nog veel moet oefenen;-)



Een dijk van een stem kies ik dus vandaag als instrument.

Een zangeres die ook uit een of andere talentenshow is voortgekomen, vraag me niet welke!

Ook was ze al te zien in verschillende films zoals bijv. Dreamgirls met Beyoncé (ook een superstrot btw!) en de film Sex and the City.

Haar nog jonge leven gevuld met veel verdriet, geweld en verlies. Op de een of andere manier raakt ze me tot op het bot, het uiterste zenuwtopje van mijn hart.



Enige nadeel zou zijn als ik zo goed kon zingen dat je dan vaak in “the Spotlights” staat;-)





©José '13



4 opmerkingen:

  1. Hier wordt altijd gezegd als ik begin te zingen, kleine, hele kleine zaaltjes met gratis koffie en thee ;-)
    Ik zou ook graag willen zingen, en dan gewoon in kleine zaaltjes. En gitaar spelen dat lijkt mij ook geweldig.

    Maar het nummer is super en die spotlights die staan jou best goed Jose.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ook lief om te horen te krijgen, kan me dan wel voorstellen dat mensen eerder een stevige borrel kunnen gebruiken dan koffie of thee.

      En dat gitaarspelen, je kunt zeker gedachten lezen :-P
      Hier hetzelfde, vandaar mijn dag 27-keuze;-)

      Verwijderen
  2. Wow wat een gave zangeres die kon ik nog niet misschien wel ooit iets van gehoord maar aangezien ik de radio vaak aan heb staan weet ik vaak de artiest niet.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is zeker een gave zangeres!
    ik ken haar ook niet maar wel super
    ga je zangles nemen? of wil je een
    ander instrument leren bespelen?

    groetjes Mireille (Mirrreke)

    BeantwoordenVerwijderen